Reformed
Welcome back!


Semper Activus
 
HomePortalGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog inCalendar
Welcome to Reformed!

Share | 
 

 Art Corner - Post your drawings!

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
AuthorMessage
MsBooglie
Fancy & Rich
avatar

Posts : 64
Join date : 2012-04-14
Age : 104
Location : In your closet!

PostSubject: Re: Art Corner - Post your drawings!   Sat May 05, 2012 11:04 pm



hmmm... Diagia
Back to top Go down
View user profile
BaMModel
Moderator
avatar

Posts : 76
Join date : 2012-04-14
Age : 96
Location : Wherever you aren't

PostSubject: Re: Art Corner - Post your drawings!   Sat May 05, 2012 11:07 pm

I drew a Diagia wondering where it is right now...
Back to top Go down
View user profile
KayTae
Fancy Living
avatar

Posts : 20
Join date : 2012-05-05
Age : 129
Location : Mom's Basement

PostSubject: Re: Art Corner - Post your drawings!   Sat May 05, 2012 11:08 pm

MsBooglie wrote:


hmmm... Diagia
LOL! This is what you were doing... nice, nice
Back to top Go down
View user profile
MsBooglie
Fancy & Rich
avatar

Posts : 64
Join date : 2012-04-14
Age : 104
Location : In your closet!

PostSubject: Re: Art Corner - Post your drawings!   Sat May 05, 2012 11:09 pm

yup, got a prob bra? Razz and yea.. took a while to load, dumb comp not accepting my phone ;____;
Back to top Go down
View user profile
MsBooglie
Fancy & Rich
avatar

Posts : 64
Join date : 2012-04-14
Age : 104
Location : In your closet!

PostSubject: Re: Art Corner - Post your drawings!   Sat May 05, 2012 11:11 pm

BaMModel wrote:
I drew a Diagia wondering where it is right now...
LOL you suck, besides I drew this when I was 15? (maybe lolol) found it after cleaning my room haha
Back to top Go down
View user profile
BaMModel
Moderator
avatar

Posts : 76
Join date : 2012-04-14
Age : 96
Location : Wherever you aren't

PostSubject: Re: Art Corner - Post your drawings!   Sat May 05, 2012 11:13 pm

MsBooglie wrote:
BaMModel wrote:
I drew a Diagia wondering where it is right now...
LOL you suck, besides I drew this when I was 15? (maybe lolol) found it after cleaning my room haha
Lets see, I was like 8 and tracing it on a paper so... yeah.
Back to top Go down
View user profile
MsBooglie
Fancy & Rich
avatar

Posts : 64
Join date : 2012-04-14
Age : 104
Location : In your closet!

PostSubject: Re: Art Corner - Post your drawings!   Sat May 05, 2012 11:15 pm

BaMModel wrote:
MsBooglie wrote:
BaMModel wrote:
I drew a Diagia wondering where it is right now...
LOL you suck, besides I drew this when I was 15? (maybe lolol) found it after cleaning my room haha
Lets see, I was like 8 and tracing it on a paper so... yeah.
Mad skills broo!
Back to top Go down
View user profile
BaMModel
Moderator
avatar

Posts : 76
Join date : 2012-04-14
Age : 96
Location : Wherever you aren't

PostSubject: Re: Art Corner - Post your drawings!   Sat May 05, 2012 11:16 pm

MsBooglie wrote:
BaMModel wrote:
MsBooglie wrote:
BaMModel wrote:
I drew a Diagia wondering where it is right now...
LOL you suck, besides I drew this when I was 15? (maybe lolol) found it after cleaning my room haha
Lets see, I was like 8 and tracing it on a paper so... yeah.
Mad skills broo!
Yup, its hard work.
Back to top Go down
View user profile
StylishFlare
Billionaire
avatar

Posts : 93
Join date : 2012-04-14
Location : Ardentmill

PostSubject: Re: Art Corner - Post your drawings!   Sat May 05, 2012 11:34 pm

pshhhaw
u guys havent figured out anything yet
Back to top Go down
View user profile
BaMModel
Moderator
avatar

Posts : 76
Join date : 2012-04-14
Age : 96
Location : Wherever you aren't

PostSubject: Re: Art Corner - Post your drawings!   Sun May 06, 2012 2:18 am


Yeah I was bored...
AND YEAH I GOT A HEADSHOT.
Back to top Go down
View user profile
KayTae
Fancy Living
avatar

Posts : 20
Join date : 2012-05-05
Age : 129
Location : Mom's Basement

PostSubject: Re: Art Corner - Post your drawings!   Sun May 06, 2012 11:36 am

BaMModel wrote:

Yeah I was bored...
AND YEAH I GOT A HEADSHOT.
like a bauss
Back to top Go down
View user profile
MsBooglie
Fancy & Rich
avatar

Posts : 64
Join date : 2012-04-14
Age : 104
Location : In your closet!

PostSubject: Re: Art Corner - Post your drawings!   Sun May 06, 2012 5:52 pm

BaMModel wrote:

Yeah I was bored...
AND YEAH I GOT A HEADSHOT.
so, the bullet is stuck in his head? @.@, the shooter has some badass vision (no eyes lolol).
Back to top Go down
View user profile
ShadxStyle
Moderator
avatar

Posts : 87
Join date : 2012-04-14
Age : 21
Location : The Moon

PostSubject: Re: Art Corner - Post your drawings!   Mon May 07, 2012 10:12 pm

Nah, the shooter does have eyes. it's just that he's not facing the person while shooting.
Like a bawsss...
Back to top Go down
View user profile
MsBooglie
Fancy & Rich
avatar

Posts : 64
Join date : 2012-04-14
Age : 104
Location : In your closet!

PostSubject: Re: Art Corner - Post your drawings!   Tue May 08, 2012 7:39 pm

ShadxStyle wrote:
Nah, the shooter does have eyes. it's just that he's not facing the person while shooting.
Like a bawsss...
Oh snap! I see it haha, bad*** Smile
Back to top Go down
View user profile
ShadxStyle
Moderator
avatar

Posts : 87
Join date : 2012-04-14
Age : 21
Location : The Moon

PostSubject: Re: Art Corner - Post your drawings!   Fri May 11, 2012 10:34 am

Back to top Go down
View user profile
StylishFlare
Billionaire
avatar

Posts : 93
Join date : 2012-04-14
Location : Ardentmill

PostSubject: Re: Art Corner - Post your drawings!   Fri May 11, 2012 5:24 pm

Pssshaw
As soon as I figure out how to upload pictures...................
ALL OF U WILL BOW DOWN TO MY GLORIOUS TALENT!!!!
MWHAHAHAHAHAHA
Back to top Go down
View user profile
BaMModel
Moderator
avatar

Posts : 76
Join date : 2012-04-14
Age : 96
Location : Wherever you aren't

PostSubject: Re: Art Corner - Post your drawings!   Sat May 12, 2012 1:29 am

Gabe if offically better.
Back to top Go down
View user profile
ShadxStyle
Moderator
avatar

Posts : 87
Join date : 2012-04-14
Age : 21
Location : The Moon

PostSubject: Re: Art Corner - Post your drawings!   Mon May 14, 2012 10:21 am



Boom.
Welcome to Kansas, mofo.
Back to top Go down
View user profile
KayTae
Fancy Living
avatar

Posts : 20
Join date : 2012-05-05
Age : 129
Location : Mom's Basement

PostSubject: Re: Art Corner - Post your drawings!   Tue May 15, 2012 11:16 pm

ShadxStyle wrote:


Boom.
Welcome to Kansas, mofo.
that's a pretty hardcore horse you got there
Back to top Go down
View user profile
ShadxStyle
Moderator
avatar

Posts : 87
Join date : 2012-04-14
Age : 21
Location : The Moon

PostSubject: Re: Art Corner - Post your drawings!   Tue May 15, 2012 11:54 pm

Yeah, well John Brown was a pretty hardcore guy.
Back to top Go down
View user profile
ShadxStyle
Moderator
avatar

Posts : 87
Join date : 2012-04-14
Age : 21
Location : The Moon

PostSubject: Re: Art Corner - Post your drawings!   Fri Jun 15, 2012 2:56 pm



I don't know what this is supposed to be.
Back to top Go down
View user profile
PureWaterEx
Moderator


Posts : 24
Join date : 2012-04-14
Age : 20
Location : NY

PostSubject: Re: Art Corner - Post your drawings!   Fri Jun 15, 2012 3:28 pm

Nice! What is it o.o
Back to top Go down
View user profile
ShadxStyle
Moderator
avatar

Posts : 87
Join date : 2012-04-14
Age : 21
Location : The Moon

PostSubject: Re: Art Corner - Post your drawings!   Fri Jun 15, 2012 4:17 pm

PureWaterEx wrote:
Nice! What is it o.o

I really don't know. BUT THAT'S THE BEAUTY OF IT.
It's a commentary on the unknowns of life.
Back to top Go down
View user profile
ShadxStyle
Moderator
avatar

Posts : 87
Join date : 2012-04-14
Age : 21
Location : The Moon

PostSubject: Re: Art Corner - Post your drawings!   Mon Jun 18, 2012 3:01 pm



Sad Kathy would do it so much better.
Back to top Go down
View user profile
Koma
Admin
avatar

Posts : 10
Join date : 2012-04-16

PostSubject: Re: Art Corner - Post your drawings!   Mon Jun 18, 2012 3:28 pm

My art~
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Art Corner - Post your drawings!   

Back to top Go down
 
Art Corner - Post your drawings!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» How to make corner posts right
» Post Qualification Report
» Post Disqualification Procedure
» Post-Qualification
» Additional technical document or post-qualification requirements other than stated in the IRR

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Reformed :: Multimedia :: Pictures-
Jump to: